I made this widget at MyFlashFetish.com.

February 22, 2011

auni's day :)

heyaaa all :D eh assalammualaikum

heee hari ni auny nak cerita yang auny sangat ah penad hari ni . okay pagy tadi paceekk yg selalu bawak auny g sekolah tuu telah meninggalkan auny terkontang kanting pagi pagi buteee agy yaww . PANAS HATI ja ! :(
then naseb baik along ade . die yg tlg hantarkan . walaweehh . dah ah dah lambat . panas ja lahh . then o m way tadi time tuu la trafic light nye nak kaler merah aje . AKU HEMPUK GAK LAMPU NI KANG ! :D
 then depan kete auni pulak ah ade lori . heee time dah lambat tahap babun ni ah banyak sgt DUGAANNYA . bikin wa panas ja ! auny asyik tgk jam je . memg lambat gyle babun ah . alg memg baak pecut macamnak berlumba kat litar sepang dah . then auny merungut lambat dahh tetibe alg hangin . eeeee auny dah ah ngah cuwak die nak marah auny pulak . EEEEE ! SUMPAH NAK NANGES OHH . :'(

haha then dah nak sampai auny macam ase lege siked ah . nampak classmates auny . heeee comel doe die pagy2 :p
kat sekolah pun alg benti sebelah die punye ayah punye motor haha cakap berbelit2 kan :) aku suke tgk muka comel kau bhai . tambah tambah default fb kau kelakar bagai ah . aku dah cakap kan kat kau , kau punya default tuu KELAKAR GILER BABI kau gelak jee kan . weh aku nampak kau pakai NIKON , share ah bhaii . snap ah pic aku yang comel ni BHAHAHAHAH perasan tak habes2 .

oh ya ! tadi min bahan aku doe , auny cakap ah nak beli gitar for he bla bla bla blaaa then die tetibe gelak kan auny then bahan bahan auny . auny dah ah pantang owang bahan auny :)  then tetibe jadik cengeng doe . nanges kat assembly tadi HAHAHAHAH  :D malu kottt . naseb baik tak ramai yg perasan . auny dah tunduk2 jeee .naseb baik lepas tuu terus nyanyi lagu NEGARAKU . kalau takk mesti ramai yg perasan . malu bhaiii . then min mintak maaf . SOKAYY LAH BABY , AUNY TAK MARAH ., JUST MACAM TERASA JE TADI . TU YANG TETIBE CENGENG TU , LOLS .

haha tadi time sivik auny kene marah doe dgn ckgu nila . haiiiihhh aku dah la anti cikgu ni dgn anak anak die sekali . eee aku tgh sedap makan lolipop kau pergy tegur aku buad pe doh . aku tak suke bhaiii ,. then wat muke toya jelah aku buang lolipop tu ,.wehhh aku baru bukak doh lolipop tuu . heee mahal tahu tak :p kau tak mampu beli mintak ah dgn aku BHAHAHAAHA :D
satu kelas gelak kan aku ah . benci . then lps tuuu auny g makmal auny uptade status kat fb pasal ckgu ni . PANAS JA AH . haha siap ah aku ngn kau MUSUH ., haha auny giler nak musuh dgn ckgu sendiri :p BENGONG . LOLS ., :)

haha time last tadi fizik , kepala dah ting tong dahh , auny dah maen hp ja keje nye haha naseb baik tak kantoi :p yg pengawas cine ni pulak nak tegur2 eee sumpah TAK SUKEEE !  da lah menumpang masuk group auny . tetibe nak tegur2 bajet bagus . weh aku tak suke kau , baik lagi kawan kau yg comel + suke senyum tuu , dari kau BAJETT BAGUS JA AH :) AKU SUKE KAWAN KAU TAPY KAU AKU SUKE SIKIT JA . hahaha

then hari ni balik lambat pukul 01:45 baru keluar . memg lah terlepas bas . bas auny pukul 01:30 . heee berjanggut auny tunggu kat bus stop tuu . dgn lapar nye laaa . haha naseb baik ade dayah , pipah dgn nani teman auny tadi . dwg nak lepak umah nani ., kalua tak melangut auny sowg2 kat situuu . CIKGU ! lain kali nagi lahh balik macam biase . takyah ah nak balik lambat . eeeee penat tahu sampai rumah pukul 4 . eee banyak tau mase terbuang . saya telah melambatkan waktu ZOHOR saye :) terpakse cepat2 nak kejar waktu ..

heeee , then malam ni pergy pasar malam cari makanan . HUJAN LAAA PULAK . terperangkap laaa kat pasar . memg setengah jam la lebat giler hujannye . naseb baik stuck kat kedai jam . haha ape lagi bhaiii . PILIH AH JAM YANG KAU SUKE ., haha . ayah tak cakap pape pun . lantak lah . padahal baru je beli jam baru :)  haha then beli laa jam CHANEL yang tak ori tu haha kaler coklat . SMART DOE . auny suke ., then adik auny yang kecik ni punnnn GEWDIKSSS nak jam . same pulak tuu , just die kaler putih ja . haihhhh ==' nape laa kau pilih macam angah punye ni dikkk ? kan angah boleh tibai kau punye hahahaha . Okay nak cakap AUNY PAKAI JAM PASAR MALAM JA . TAK KAYE CAM KAU HAHAH , BAPAK AUNY TAK KERJA DOKTOR MMACAM BAPAK KAU :)

heee then balik makan makan then bukak lappy and now ! update blog :) heee okay lahhh . gtg . homeworks banyak menanti . addmath mali woooo <3 bye .

No comments:

Post a Comment

silakan moncorat coret anda di sini hihihi